Στα μαθήματα των πρώτων ημερών αυτής της εβδομάδας αναφερθήκαμε στη συνεργασία των μαθητών.
Συζητήσαμε θέματα που δεν τα είχαμε σκεφτεί ή δεν είχαμε εμβαθύνει αρκετά.
Τέθηκε, κατά τη γνώμη μου, ένα βασικό ερώτημα: "τι σημαίνει συνεργάζομαι" και η συζήτηση γύρω από αυτό ήταν πολύ εποικοδομητική και χρήσιμη.
Παράλληλα, κάναμε κριτική θεώρηση διαφόρων διδακτικών σεναρίων και δοκιμάσαμε να τα "διορθώσουμε", να τα αλλάξουμε ή να τα εμπλουτίσουμε.
Προσωπικά θεωρώ ότι όλα αυτά θα μας βοηθήσουν άμεσα στην καθημερινή διδακτική πράξη.

Από την προτεινόμενη βιβλιογραφία

Comments (1)

On 28 Ιουνίου 2011 στις 6:24 μ.μ. , Anastasia είπε...

Θεωρώ και εγώ πως η παρέμβαση σχετικά με την κριτική ανάγνωση σεναρίων είναι ουσιαστική, διότι έχουμε δει σενάρια που είτε δεν στηρίζονται σε κανένα θεωρητικό υπόβαθρο είτε είναι υπερβολικά φιλόδοξα και μεγαλεπίβολα με αποτελέσμα να μην είναι τελικά εφαρμόσιμα!