Έχω κάνει ένα σωρό εγγραφές σε διάφορες υπηρεσίες και ιστοσελίδες και έχω εγκαταστήσει ένα σωρό προγράμματα που θέλουν κωδικούς. Αρκετά από αυτά έχω ζητήσει να τα "θυμάται" ο Firefox και αυτός τα έχει "σιγουρέψει" πίσω από αστερίσκους. Έλα όμως που την οθόνη μου τη βλέπω συνήθως μόνο εγώ και οι αστερίσκοι μου φαίνονται περιττοί. Άσε που η μνήμη μου (πλέον) είναι αδύναμη και η ταχύτητα εγγραφής μου σε υπηρεσίες (και λόγω του ΠΑΚΕ) είναι τέτοια που δεν προλαβαίνω να σημειώνω τους κωδικούς...
Μια λύση είναι το "Show my Password 2.0", ένα πρόσθετο που εγκαθίσταται στον Firefox και αποκαλύπτει τους κωδικούς μου που κρύβονται πίσω από αστερίσκους. Με το που θα πλησιάσω το ποντίκι στο αντίστοιχο πεδίο και με καθυστέρηση 2 δευτερολέπτων (για να αποφευχθεί η κατά λάθος αποκάλυψη), εμφανίζονται οι χαμένοι/ξεχασμένοι κωδικοί
Μια άλλη λύση είναι τα Password Recovery Tools της NirSoft. Π.χ. το BulletsPassView ανακαλύπτει κωδικούς από διάφορα προγράμματα (εκτός του Firefox) και είναι επιτυχώς δοκιμασμένο στον Filezilla!

Comments (0)